Binnen Promolding B.V. in Den Haag zijn we op zoek naar een:
Backoffice Medewerk(st)er (24-40 uur)
In deze afwisselende functie ben jij het eerste aanspreekpunt binnen Promolding. Je beantwoordt de telefoon, ontvangt bezoekers en je hebt een onmisbare rol in het ondersteunen van het management. Denk hierin ook aan het ondersteunen op administratief gebied. Ben jij een echte spin in het web en zoek je een job, waarin je gewaardeerd wordt voor je organisatorische skills? Lees dan verder.
Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het (telefonisch) te woord staan van klanten, leveranciers en bezoekers.
- Assisteren bij het verzamelen, sorteren, controleren en verwerken van documenten zoals inkoopfacturen, verkoopfacturen, kwaliteitsregistraties, certificaten, inkoop- en verkooporders etc.
- Nabellen / mailen naar onze klanten bij openstaande offertes en facturen.
- Verzorgen van diverse correspondentie.
- Beheer van contracten met facilitaire leveranciers.
- Het representatief houden van entree en vergaderruimtes.
- Bijhouden van kantoor- en kantinevoorraden.
- Zorgdragen voor orde en netheid op kantoor (good housekeeping).
Wij zijn Promolding B.V., gevestigd in een modern pand langs de A4 in Den Haag. We ontwikkelen, testen en produceren kunststof spuitgietproducten in eigen huis voor nationale en internationale klanten met een belangrijke focus op medische apparatuur en hulpmiddelen (medical devices). Onze kracht ligt al ruim 25 jaar bij onze hoogwaardige kennis van polymeren, productontwerp en productieprocessen. Typerend voor onze organisatie is de hoge mate van specialisatie in huis, hightech apparatuur waar we mee werken en gedreven mensen die plezier hebben in hun werk en trots zijn op het gezamenlijk resultaat. Onze kernwaarden zijn partnership, innovatie, flexibiliteit & gedrevenheid.
Wat wij zoeken is iemand die meerdere balletjes in de lucht kan houden. Iemand die zowel administratief onderlegd is en ambitie heeft; die een intrinsiek drive heeft en een opgeruimd karakter maar het ook leuk vindt om een bijdrage te leveren aan “good housekeeping” en ‘high performance representing’.
Wat we verder graag willen zien in een kandidaat is:
✓ Minimaal een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur secretarieel of administratief
✓ Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie
✓ Kennis van MS-365
✓ Ervaring met Blue10 en/of Dynamics 365 Business Central is mooi meegenomen
✓ Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
✓ Beschikbaar op woensdagen en vrijdagen
Wat wij bieden is een baan in een innovatieve werkomgeving met ruimte om te groeien. Promolding stimuleert diverse opleidingsmogelijkheden voor zowel vakinhoudelijke- als persoonlijke ontwikkeling. We kunnen oprecht zeggen dat we een stabiele werkgever zijn met een prettige werksfeer, waar ook aandacht is voor plezier door een zeer actieve personeelsvereniging.
We horen je graag wanneer je vragen hebt over deze rol. Ook wanneer je twijfelt of deze functie bij je past, komen we graag met je in contact. Dit kan via recruitment@promolding.nl of telefonisch met Irvine Bonninga via 06-19738718.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Let op, mocht dit wel gebeuren dan verleent u ons het recht om vrijblijvend gebruik te maken van de toegestuurde gegevens.