Persbericht over PRIM® van Promolding krijgt veel internationale aandacht

Persbericht-stratesys-wit

Op 2 september heeft Stratesys, de fabrikant van de 3D-printer waar Promolding mee werkt, een internationaal persbericht gepubliceerd over het door Promolding ontwikkelde PRIM® (PRinted Injection Mould) technologie.

Met deze unieke activiteit is Promolding in staat om voor haar klanten met de eigen 3D printers een matrijs te maken en vervolgens deze matrijs te gebruiken voor het spuitgieten met de in huis zijnde spuitgietmachines. Klanten van Promolding beschikken hierdoor over een werkend prototype of eindproduct in 3 dagen en dat is 93% sneller dan via de traditionele wijze van het maken van een matrijs.

Vanwege het feit dat Promolding met PRIM® een unieke innovatieve toepassing heeft ontwikkeld met gebruikmaking van de 3D-printer van Stratesys, is er grote internationale belangstelling voor het persbericht hierover.

Inmiddels is het persbericht overgenomen door toonaangevende sites in onder andere Duitsland, Frankrijk, Italië, Turkije en India.

Het persbericht kunt u lezen via deze link.